Haal je geen rendement uit Adwords? Wij weten waarom!

Haalt u geen rendement uit Adwords?

Ben je gestart met Adwords en heb je het idee dat het niets oplevert? Heb je het idee dat Adwords te duur is en niet werkt? Wij kunnen je helpen om meer rendement uit Google Adwords te halen.

Waarom werkt Adwords niet voor jou?

Tegenwoordig gebruiken veel bedrijven Adwords om online nieuwe klanten of leads te vinden. Hierdoor kan je met de standaard Adwords instellingen niet het maximale rendement uit je budget halen.

Er zijn genoeg redenen waardoor jouw Adwords strategie niet werkt, zoals;

  • De landingspagina sluit niet aan op de zoekwoorden.
  • De zoekwoorden zijn te breed ingericht. 
  • De landingspagina is niet geoptimaliseerd op de zoekwoorden.
  • De campagne is vooral gericht op klikken ipv conversies.
  • De structuur van de campagne is niet optimaal.
  • De campagne is gericht op het zoek- en het displaynetwerk.
  • Conclusies worden getrokken op basis van te weinig data.
  • Er wordt geen gebruik gemaakt van remarketing in Adwords.

Waarom wij wel rendement uit Adwords halen

Wanneer wij Adwords campagnes optimaliseren starten we met een quick scan om te zien waar de winst op korte en lange termijn zit. We kijken naar de opbouw, het gebruik van de zoekwoorden, de combinaties en kijken of alle kansen van Adwords benut worden. 

Op basis van deze Adwords quick scan bouwen we aan een strategie waarmee we Adwords verder optimaliseren. We evalueren regelmatig, voeren op basis daarvan meteen wijzigingen door en zorgen dat alle onderdelen van de online marketingmix optimaal benut worden.  

Om ervoor te zorgen dat er iedere maand meer rendement uit Adwords behaald wordt, houden we altijd rekening met de doelstelling en ROI.

Beter gebruik van je budget + meer kwalitatieve bezoekers = meer omzet

Door beter gebruik van het Adwords budget, zorgen we voor meer kwalitatieve bezoekers, waardoor u meer aanvragen of verkopen krijgt. 

Nog niet overtuigd? 

Bent u nog niet overtuigd om uw Adwords campagnes te verbeteren? Lees waarom wij Google Certified Partner zijn, volg ons alvast op Facebook voor meer Adwords tips of schrijf je in voor onze nieuwsbrief.

Blog / 23 okt, 2017

Update dagbudget Google AdWords

Met Google AdWords is het mogelijk om in de zoekmachine te adverteren op bepaalde zoektermen. Bij de inrichting van een Google AdWords campagne is...

Google Rankbrain
Blog / 13 okt, 2017

Wordt RankBrain de nieuwe focus?

In 2015 werd het nieuwste programma van Google genaamd RankBrain geïntroduceerd. Deze vorm van kunstmatige intelligentie is toentertijd ontwikkeld...

Blog / 09 okt, 2017

Is linkbuilding nog belangrijk in 2018

De meeste mensen hebben wel eens van linkbuilding gehoord, maar wat is het nou precies en hoe belangrijk is het voor je organische ranking? Lees e...

Blog / 02 okt, 2017

BingAds vs. Google AdWords

Wanneer we praten over online adverteren, dan denken de meeste mensen aan Google Adwords. Hiermee kunnen websites adverteren binnen alle platforme...

Blog / 27 sep, 2017

Concurrenten nu ook in Google Shopping

Google Shopping nu ook beschikbaar voor  Vergelijk.nl ! Zoals eerder dit jaar bekend werd, heeft Google een miljardenboete gekregen. Dez...

belangrijkste SEO factor
Blog / 25 sep, 2017

De belangrijkste SEO factor van dit moment

Wil je dat klanten jouw website beter vinden? Dan zorg je dat je deze optimaliseert via zoekmachine optimalisaties (SEO). Je komt dan, na de adver...

Lokaal adverteren met Instagram Stories
Blog / 18 sep, 2017

Lokaal adverteren met Instagram Stories

Instagram Stories zijn nu een jaar in Nederland en hebben zich in die tijd enorm ontwikkeld. Ja, het is steeds meer op Snapchat gaan lijken, maar ...