Arianne van Noort

Online marketeer

Bij PostAds streef ik ernaar samen met onze klanten mooie resultaten te behalen. Tijdens mijn opleiding Commerciële Economie en de Master Marketing Management heb ik veel kennis opgedaan over alle facetten van marketing. Ik heb onder andere onderzoek gedaan naar het vraagstuk hoe bedrijven het beste kunnen reageren op negatieve online reviews, zodat potentiële klanten – ondanks het lezen van een klacht – toch geïnteresseerd raken in de organisatie.


Strategisch reageren op online klachten

Steeds meer online kanalen bieden de mogelijkheid om recensies te schrijven. Hierdoor hebben jouw klanten vooraf informatie van anderen beschikbaar over bijvoorbeeld de kwaliteit en de service van jouw bedrijf. Omdat het helaas bijna niet te vermijden is dat de service weleens tekort schiet, zijn negatieve recensies op bijvoorbeeld social media en Google niet te voorkomen. Een klacht is door het internet tegenwoordig openbaar voor iedereen, waardoor deze niet meer achter de schermen kan worden opgelost. Het is dus belangrijk hiermee goed om te gaan en om te proberen een klacht om te zetten in een kans.

Bijna alle consumenten lezen online reviews voordat ze overgaan tot aankoop, waardoor het van belang is hen positief te stemmen over jouw bedrijf. Bij PostAds zetten we onder andere social media marketing in om met potentiële klanten in gesprek te gaan. Als bedrijf is het belangrijk om toegankelijk te zijn en goed na te denken over een strategie. Wij zijn op de hoogte van alle ontwikkelingen op het gebied van social media en kennen het belang van online recensies. Wij zetten onze kennis graag in om samen met jou voor passende reacties te zorgen.


Online marketing kan worden getypeerd door de continue ontwikkelingen, veelzijdigheid en goed meetbare resultaten. Ik vind het belangrijk en leuk om mezelf op de hoogte te houden van de veranderingen en om te blijven groeien. In mijn vrije tijd vind je mij op het hockeyveld, aan de Zeeuwse kust of op een terrasje met vrienden.

The purpose of a business is to create a customer who creates customers.