Leroy de Bruijn

Online marketeer

Als een leergierige Graphic Designer wist ik dat ik na mijn studie nog niet klaar was met leren. Een vervolgstudie in de richting van online marketing was voor mij dan ook een logische keuze. Met de Multi Funnel strategie van PostAds kan ik al deze opgedane kennis verwerken in een goed werkende online marketingmix die ik samen met een bedrijf vorm ga geven. Met het gebruik van de Multi Funnel strategie vallen alle online puzzelstukjes op zijn plek, wat een zichtbaar resultaat oplevert.


Beter scoren? Kies voor conversie optimalisatie!

Heb je een bepaald doel voor ogen met je website, maar wil het op de een of andere manier maar niet lukken? Dan heb je een conversie optimalisatie nodig. Door te onderzoeken waar bezoekers de website verlaten kan ik zien welke verbeteringen er nodig zijn om ervoor te zorgen dat de bezoeker het beoogde doel wél bereikt.

Door deze verbeteringen door te voeren, zorg ik voor een snelle conversie optimalisatie. Naast het vooronderzoek maak ik gebruik van de huidige trends en ontwikkelingen op het gebied van conversie optimalisatie en kan ik met het gebruik van slimme A/B testen onderzoeken welke websitestructuur het beste resultaat genereert.


Een werkende online marketing strategie opzetten – dat is wat ik graag doe. Samen met het bedrijf de resultaten bekijken en laten zien dat het ook echt heeft gewerkt geeft mij dan ook een echte kick.

Ik breng mijzelf dagelijks op de hoogte van de nieuwste ontwikkelingen op het gebied van online marketing zodat ik jou van het juiste advies kan voorzien. In mijn vrije tijd ben ik in de sportschool, kijk ik voetbal, Formule 1, ben ik op vakantie of een weekendje weg om de wereld te verkennen.

Het is geen experiment als je weet dat het werkt.