Succesvol bijzonder jaar?

Afgelopen week keken we terug op afgelopen jaar en maakten we doelen voor 2020.

 

Doel 2020 Learn by doing and having fun together.

2019 was in 1 woord bijzonder, we kozen een nieuwe koers om PostAds te kunnen laten groeien naar een completer online marketing bureau. Hierdoor namen we afscheid van onze oude werkwijze en ontwikkelde ons nieuwe publicatiemodel LOOK, LEARN, CONVERT en LOVE. Onze focus veranderde van online middel naar een volledige online customer journey en een complete ondersteuning in online beleving door video, fotografie en animatie toe te voegen aan ons dienstenpakket.

Kennis delen, van klantvriendelijk naar klantbetrokken

Een van onze doelstellingen van het afgelopen jaar was om strategische kennis te delen met onze klanten, zodat onze klanten betere kennis hebben van onze online aanpak en de daarvoor geschikte middelen. We zijn onze klanten completer gaan bedienen in technische middelen en ondersteunen ze met tools die meer inzicht geven in het effect van onze dienstverlening. 

Completer team

Om aan de nieuwe toenemende vraag van online branding, online promotie en content creatie te kunnen voldoen hebben we begin dit jaar ons team aangevuld met 3 online brandingspecialisten: Dimphy, Inger en Elianne. Ook hebben we 2 content optimalisatie specialisten toegevoegd aan het team, namelijk Nienke en Stan en kwam Robert erbij als SEA specialist. Julien is het team komen versterken als Video en Film specialist en Naftali als brandmanager. Kortom we gaan lekker.

Doel 2020 Learn by doing and having fun together

In 2020 willen we doorgroeien met PostAds met steeds meer zelfbewuste en zelfverantwoordelijke teams, die samen doen wat zij het beste kunnen onder omstandigheden waarbinnen onze klanten en zij floreren. Op een pragmatische toepasbare manier met als motto: Learn by doing and having fun together.

See you in 2020!