Direct conversie op Google met Leadformulier extensies

Sinds kort is het mogelijk om een direct conversiedoel aan je tekstadvertenties van Google te koppelen. Je Google Search Advertenties kunnen nu namelijk uitgebreid worden met een download of een invulformulier. Directe leads via Google dus!

Grotere én opvallendere Google Search advertenties

Leads genereren binnen Google Search?

Een ontwikkeling die we de afgelopen periode binnen Google zien, is om de bezoeker zo lang mogelijk binnen de Google-omgeving te houden. Zo zien we bijvoorbeeld dat tekstinformatie direct getoond wordt zonder doorklik naar de website (bijvoorbeeld wikipedia informatie) en wordt Google My Business steeds belangrijker. De leadformulier extensie binnen Google Ads sluit hier ook goed bij aan. Een extra klik naar de website is namelijk niet meer nodig. 

 

Leadformulier extensie in een tekstadvertentie 

De nieuwe extensie zorgt ervoor dat je sneller tot conversie kan komen in Google. Een potentiële klant kan direct in Google geprikkeld worden met een gratis whitepaper, ebook, inschrijving of offerte. Zo ontvang je direct klantgegevens. De leadextensie is te koppelen aan een tekstadvertentie. Als je al Google Search campagnes hebt draaien, kan de extensie direct gekoppeld worden. 

 

Voordelen van de leadformulier extensie

  • Grotere én opvallendere Google Search advertenties
  • Directe call-to-action. Geen extra klik naar je website nodig
  • Verhoogt impressies, klikken en conversies
  • Directe leads vanuit Google Search
  • Formulier en bedankpagina zelf visueel en inhoudelijk vullen 

 

Wij helpen je met Google Search

Wil jij meer weten over de mogelijkheden voor jouw bedrijf? Wij helpen je graag met het slim inrichten van jouw Google advertenties. Bel ons op:076 501 80 21. Stuur je liever een mail dan kan dat naar info@postads.nl.