Beter gevonden worden met de juiste copy: Informerende, activerende en betogende teksten. Beschouwende en amuserende artikelen. Persberichten, interviews, reportages en nieuwsstukken. Onze copywriters kunnen je hiermee helpen.
Goed geschreven teksten zijn van groot belang voor jouw bedrijf. Het is heel belangrijk om via jouw website, app of brochure duidelijk te communiceren naar de buitenwereld. Met eerlijke teksten die jouw boodschap luid en duidelijk naar voren brengen.
Bijdragen die foutloos geschreven zijn, met een logische zinsopbouw. Uiteraard verpakt in de juiste tone of voice die bij jouw bedrijf of merk past.
Die website, app of brochure is namelijk het uithangbord van jouw onderneming. Het (digitale) visitekaartje dat jij overhandigt aan iedere geïnteresseerde, potentiële klant.
Slordige dt-fouten, kromme zinsopbouw, contaminaties en verkeerde verwijswoorden. Onze copywriter uit Breda weet van wanten. Hij zet alles in het werk om jouw bedrijf of merk te laten groeien.
Als je met je vrienden of familieleden aan het appen bent, is een spelfoutje maken geen probleem. En ligt er niemand wakker van een kromme zin.
Als de boodschap maar duidelijk is. Maar op professioneel vak ligt dat toch even anders. Laten we eerlijk zijn.
Als een prospect jouw website bezoekt, dan wil hij fatsoenlijke teksten in beeld krijgen. Teksten die hout snijden. Die informatief en to-the-point zijn. Jouw verhaal moet naar voren komen.
Er zijn mensen die spelfouten of kromme zinnen niet opmerken. En die beweren dat het om de boodschap van het bericht gaat.
Dat kan zo zijn, maar wij van Postads vinden tekst juist belangrijk. En geloof ons: wij zijn niet de enige! Goede copywriting zorgt voor autoriteit in jouw vakgebied. Vakkundig en professioneel.
Je trekt er klanten mee aan. Valt er mee op. Bouwt er een klantenkring me op en onderhoudt die contacten ermee.
Weten voor wie je schrijft, is erg belangrijk. Wie behoren er tot jouw doelgroep? Gaat het voornamelijk om mannen of vrouwen, of een mix daarvan? Op mensen in welke leeftijdsgroep richt je je?
De centrale vraag: wie zijn de mensen die interesse tonen in jouw product of dienst? Het is belangrijk om hen ‘aan te spreken’.
Dat is precies wat onze copywriter doet. Hij gaat met jou (en jouw collega’s) in gesprek. Na een uitvoerig gesprek, aan de hand van gerichte vragen, brengt hij in kaart waar jouw onderneming voor staat.
Uiteraard wordt er dan gesproken over bedrijfswaarden, zoals vertrouwen, transparantie en inclusie. Ook komen jouw belangrijkste kernwaarden ter sprake.
Aan de hand van deze informatie gaat de copywriter van Postads aan de slag. Kruipt hij in jouw (leef)wereld. Of je nu muizenklemmen of fietsbellen verkoopt: dat maakt niets uit. Onze copywriter schrijft teksten die to the point zijn.
Draait niet om de hete brei heen. Tikt teksten die duidelijk, begrijpelijk en helder zijn. Maakt geen gebruik van A.I. of ChatGTP, maar schrijft alles zelf. Recht uit het hart.
Met passie, zodat jouw onderneming groeit. Want dat is simpelweg het doel. Daar staan wij bij Postads voor.
Ook om ervoor te zorgen dat het verkeer op jouw website blijft. Dat de bezoekers maar wat graag verder lezen, omdat de content op jouw website interessant is. Dat doen we door dicht bij onszelf te blijven.
Onze copywriter verspreidt geen oneerlijke informatie. Eerlijkheid duurt namelijk het langst, vinden wij. Misleidende lokkertjes zijn bijvoorbeeld ook een absolute no-go.
Het is ook belangrijk om gevonden te worden op Google. Dat doet onze copywriter door het toepassen van Search Engine Optimization, ook wel bekend als SEO. Als de SEO van jouw website op orde is, ben je organisch beter vindbaar in zoekmachines. Denk bijvoorbeeld aan Google of Bing.
Genoeg voor vandaag. We kunnen wel concluderen dat copywriting erg belangrijk is voor jouw bedrijf.
Hulp of advies nodig bij de content creatie van jouw bedrijf? Wij denken graag mee!
Ook unieke content creëren, maar geen idee waar te beginnen? Wij denken graag mee!
ja, graag!