Review marketing

Online reviews spelen een grote rol in het aankoopproces. Hoewel slechts een klein percentage van de consumenten reviews schrijft, worden ze door 80% gelezen. Deze potentiële klanten worden beïnvloed door wat ze lezen van anderen, vaak positief maar ook geregeld negatief. Het is daardoor heel belangrijk om op basis van een goede strategie met verkregen reviews om te gaan.

Negatieve reviews: een last voor iedere ondernemer

Het is voor veel bedrijven niet gemakkelijk is om continu dezelfde service te leveren, waardoor klanten soms (vinden dat ze) tekort worden gedaan. Hierdoor krijgt ook jouw onderneming vroeg of laat te maken met negatieve recensies. Het is daarom belangrijk om ervoor te zorgen dat de lezers van deze reviews - potentiële klanten - geen negatief gevoel krijgen bij jouw bedrijf. Uit vele onderzoeken blijkt dat consumenten die online reviews lezen vooral worden beïnvloed door de reactie van de betrokken organisatie.

PostAds zorgt voor een passende reactie

Een goede reactie is dus van groot belang! PostAds is op de hoogte van alles wat er speelt op het gebied van review marketing. Wij zetten graag onze kennis gebaseerd op vele onderzoeken en ervaring in, om samen met jou voor passende reacties te zorgen. Zo overtuigen we potentiële klanten – ondanks het lezen van een klacht – van de kwaliteiten van jouw bedrijf!

Interesse in review marketing?

Wil jij zelf ontdekken wat review marketing als onderdeel van onze Multi Funnel strategie kan opleveren voor jouw bedrijf? Neem vrijblijvend contact met ons op of bel ons direct via 076 – 501 80 21. Onze online marketing specialisten gaan dan direct met jou aan de slag!