E-mail marketing is vorm van directe marketing en een efficiënte manier om jouw klanten of leveranciers te bereiken. Met e-mails, geheel opgemaakt in de stijl die bij jouw bedrijf past, kun je mensen informeren, enthousiasmeren of aansporen tot een aankoop. Je kan dit doen in de vorm van nieuwsbrieven, blogs of een e-mail met kortingscodes.
E-mail marketing is al lang een manier om te communiceren met je doelgroep, en kent een laag en vast kostenplaatje. Wel heeft e-mail marketing een hoog Return On Investment (ROI). Dit komt omdat je zelf bepaalt naar welke doelgroep(en) jij welke boodschap stuurt, en je deze ook kunt personaliseren. Ook kun je resultaten analyseren (bijvoorbeeld door gebruik van Google Analytics) en zo verbeterpunten aan het licht brengen om de volgende mailcampagnes te optimaliseren.
Ben jij van plan om e-mail te gaan gebruiken om jouw boodschap over te brengen? De allround online marketeers van PostAds helpen ook jouw bedrijf graag verder! Bel ons of vul ons contactformulier in. Wij zijn benieuwd naar jouw verhaal en wat wij hierin voor jou kunnen betekenen!
Ik ben Coen, senior online marketeer en online strateeg bij PostAds. Samen jouw business doelstellingen vertalen naar een online marketing doelstelling? Bel me dan op: 076-502 31 42. Of laat een bericht achter.
Boosting Lead Generation tijdens COVID-19! Door de database te verrijken met informatie uit de sales-omgeving en deze te benaderen met een marketing automation mail realiseerden we tijdens de eerste maanden meer dan 1000 concrete leads welke opgevolgd konden worden door telesales. De campagne werd ondersteund met een social media campagne en een op conversie ingerichte Hubspot landingspagina.
Meer resultaten