Een website of webshop staat nooit stil, zelfs niet als deze net opgeleverd is. Hoe prachtig je design ook is en hoe veel onderzoek je ook hebt gedaan; mensen blijven onvoorspelbaar. Hierdoor is het van groot belang dat je de effectiviteit van je pagina’s blijft testen om je conversie te optimaliseren. Zonder te testen wat écht goed werkt, weet je ook nooit of je betere resultaten misloopt. Conversie optimalisatie is onmiskenbaar voor elke website of webshop!
Maak kennis met een expertOm je website te optimaliseren is het belangrijk om te bepalen wat je onder succes van je website verstaat. Wil je dat meer bezoekers zich aanmelden voor de nieuwsbrief of je brochure downloaden? Of wil je dat bezoekers je promotiefilmpje bekijken en doorsturen om zo de naamsbekendheid te vergroten? Wellicht wil je meer producten verkopen of meer leads genereren.
Door conversie optimalisatie toe te passen zullen je websitestatistieken verbeteren met meer (converterende) bezoekers die ook langer op de website blijven hangen. Zodoende groeit je website dan ook weer in de zoekresultaten van Google (of andere zoekmachines).