Lantmännen / Zweden
Het samenvoegen van alle marketing qualified leads op één centrale plek is een cruciale stap voor een efficiënte en georganiseerde salesstrategie. Met een naadloze integratie met HubSpot, een toonaangevend platform voor marketing automation, profiteert Lantmännen van gestroomlijnde workflows en real-time gegevenssynchronisatie. Door middel van deze integratie worden alle belangrijke leads, interacties en communicatie op één overzichtelijk dashboard verzameld, waardoor het salesteam in staat is om snel en gericht te reageren op potentiële klanten. Dit op maat gemaakte dashboard biedt diepgaande inzichten en analyses die cruciaal zijn om de verkoopinspanningen te optimaliseren en de conversieratio te verhogen. Hierdoor kunnen ze hun verkooppijplijn effectief beheren en waardevolle relaties opbouwen.
Online groei. Dat is het plan. En dat kan, hebben we herhaaldelijk al bewezen. Nieuwe kansen, betere resultaten en hogere opbrengsten. Onze aanpak om slimme technologie en creativiteit te combineren en daarnaast out-of-the-box te denken, stelt ons in staat om jou te helpen met het behalen van resultaten in online groei. We willen je graag leren kennen en de uitdaging aan gaan voor een gegarandeerd succes, zonder enige twijfel.