Pinterest werkt net wat anders dan de andere social media platformen. Waar je normaal gesproken een lange tijdlijn met berichten hebt, geeft Pinterest een ouderwets prikbord weer. Wanneer je doelgroep zoekt naar inspiratie wil jij daar met je foto of video tussen staan. En dat kan!
Door te adverteren op Pinterest kom je tussen de organische resultaten te staan maar val je extra op. De doelgroep heeft een hele specifieke interesse, de mensen die jouw advertentie gaan zien zullen dus een stuk gemotiveerder zijn om over te gaan tot actie. Inspireer, creëer bekendheid, genereer traffic en zorg zelfs voor directe conversies. Omdat adverteren op dit platform nog relatief nieuw is kun je hier goedkoop bezoekers voor je site of shop inkopen.
Adverteren op Pinterest gaat via de business manager van het social media platform. PostAds kent dit van binnen en buiten en deelt deze kennis graag met jou. Je kunt een advertentie opstarten op jouw populairste pins, de foto's welke eerder al succesvol zijn gebleken. Zo weet je zeker dat je advertentie aansluit bij de behoeftes van jouw doelgroep. En dat zul je merken! Het aantal kliks, likes en volgers zullen gigantisch gaan stijgen.
Hoi ik ben Dimphy, social marketeer en online brandmanager. Samen doelstellingen behalen? Ik help je graag met al je online marketing vraagstukken. Bel me dan op: 076-502 31 42. Of laat hier een bericht achter.