Omdat het om een bekend product gaat, hadden we een duidelijke focus op online conversie in de vorm van een eerste retailorder in de webshop. Door inspirerende content te delen en uit te zetten op Pinterest, Instagram en Facebook bereiken we de B2B klanten wanneer ze zich nog in de oriënterende fase zitten om producten toe te voegen aan hun assortiment.
De campagne draait binnen europe in verschillende landen.
Met regelmaat maken wij digitale content voor Masonjar, door structureel te werken aan goede visuele content werd er een duidelijke stijgende lijn zichtbaar in het aantal social media bezoekers én is er meer conversie op de webshop.
Hoi ik ben Dimphy, social marketeer en online brandmanager. Samen doelstellingen behalen? Ik help je graag met al je online marketing vraagstukken. Bel me dan op: 076-502 31 42. Of laat hier een bericht achter.
Wij realiseerden binnen 1 maand een groei van 1703% op de Instagram pagina van masonjar. Hoe we dit deden? De Instagram campagne bestond uit 1 beeld per dag voor een maand lang + promotie en retagting binnen de doelgroep. Dit resulteerde in 1703% groei en gemiddeld 213 profielbezoeken per dag! Bereik je doelgroep via social media dankzij prachtige productfoto's.